Jak wygląda rekrutacja?

Rekrutacja na studia licencjackie, magisterskie, podyplomowe oraz na studia MBA trwa! Dołącz do grona naszych studentów i studiuj z dowolnego miejsca, w którym aktualnie przebywasz na renomowanych uczelniach w Warszawie i we Wrocławiu. Programy kształcenia realizowane są z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania, w tym z wykorzystaniem technik kształcenia na odległość (e-learning).

Zasady rekrutacji:

  • decyduje kolejność zgłoszeń
  • niezbędne jest złożenie kompletu dokumentów
  • opłata rekrutacyjna wynosi 85 zł – opłata ta nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji i nie jest zaliczana na poczet studiów.

Jak zapisać się na studia?

Na studia można zapisać się tradycyjnie w siedzibie wybranej uczelni bądź poprzez kontakt z jednym z naszych Partnerów.

  1. Wybierz interesujący Cię kierunek studiów oraz uczelnię.
  2. Przygotuj dokumenty rekrutacyjne:
    • na studia I stopnia oraz jednolite studia magisterskie:  
      • świadectwo dojrzałości lub odpis świadectwa dojrzałości
      • kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej
      • fotografia w formacie .jpg (wym. 3,5 cm x 4,5 cm)
      • podpisany akt ślubowania studenta (do pobrania na stronie uczelni lub u Partnera)
      • formularz zgłoszeniowy (do pobrania na stronie uczelni lub u Partnera)
    • na studia II stopnia dodatkowo:
      • oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów I stopnia (licencjackich, inżynierskich) lub studiów jednolitych magisterskich
    • na studia podyplomowe:
      • formularz zgłoszeniowy (do pobrania na stronie Instytutu lub u Partnera)
      • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (I lub II stopnia, lub jednolitych studiów magisterskich)
  3. Zgłoś się do siedziby wybranej uczelni bądź skontaktuj się z naszym Partnerem.
  4. Wnieś opłatę rekrutacyjną.
  5. Po weryfikacji dokumentów przygotujemy dla Ciebie umowę.
  6. Wraz z rozpoczęciem roku akademickiego otrzymasz dostęp do Wirtualnego Dziekanatu i platformy e-learningowej.